?>

Pogosta vprašanja

Kje je Vila Olivotti?

Vila Olivotti je na Bledu, na Kolodvorski ulici 48. Dostop do vile in parkirnih mest je s Triglavske ceste.

Kje lahko parkiram avto?

Naši gostje lahko parkirajo ob vili. Na voljo je 5 parkirnih mest, eno je namenjeno električnim vozilom, saj je ob njem hitra polnilnica. 

Ali je dovoljen vstop domačim živalim?

Vstop v notranje prostore Vile Olivotti domačim živalim ni dovoljen.

Ali je vila dostopna gibalno oviranim?

Žal smo bili zaradi prenove objekta omejeni s prostorom in nismo mogli namestiti dvigala, zato so naši apartmaji dostopni le po stopnicah, ki niso primerne za gibalno ovirane ljudi.

Ali je mogoče kupiti darilni bon?

Vsekakor. Prosimo, pokličite nas na +386 59 77 95 95 ali nam pišite na hello@vilaolivotti.si in z veseljem vam bomo predstavili možnosti.

Ali lahko izberem polpenzion?

Naš butični hotel ponuja nočitev z zajtrkom. V apartmaju vam bodo na voljo sestavine za pripravo tipičnega slovenskega zajtrka, količina pa bo zadostovala za celotno bivanje. Sveže izdelke, kot na primer kruh, vam bomo dostavili vsak dan. Če boste v vili ostali dlje časa, bomo zagotovili dodatne sveže zaloge. 

Ali lahko savno obiščejo zunanji gostje?

Naš wellness je namenjen le gostom vile. Če rezervirate celotno vilo, pa lahko v wellness vstopijo tudi vaši povabljeni gostje, vendar v prostoru nikoli ne sme biti več kot 12 ljudi naenkrat.

Kako lahko rezerviram bivanje v Vili Olivotti?

Rezervirate lahko na več načinov:

  • Pokličite nas na +386 59 77 95 95 vsak dan med 7.00 in 23.00. Vaš klic bo sprejela ekipa v našem hotelu Milka in uredila vašo rezervacijo.
  • Obiščite našo spletno stran www.vilaolivotti.si in opravite rezervacijo preko našega rezervacijskega sistema.
  • Obiščite katero od drugih rezervacijskih platform.

Prosimo, upoštevajte, da za potrditev rezervacije potrebujemo podatke o veljavni plačilni kartici. Do vašega prihoda kartice ne bomo bremenili, razen v primeru odpovedi v skladu s politiko odpovedi ali če rezervacije ne boste odpovedali in ob predvidenem terminu ne boste prišli v vilo.

Ob kateri uri je mogoča prijava in do kdaj je mogoča odjava?

Zagotavljamo pripravljenost apartmajev od 15. ure, v apartmaju pa lahko ostanete do poldneva na dan odhoda. Za dostop do vile in vašega apartmaja boste na dan prihoda med 12. in 15. uro prejeli PIN kodo, ki bo aktivna do 12. ure na dan vašega odhoda. Prosimo, upoštevajte, da po 12. uri na dan odhoda koda ne bo več omogočala vstopa v vilo oziroma apartma. Če bi želeli ostati dlje, nas, prosimo, pravočasno kontaktirajte.

Kakšen je delovni čas recepcije?

V vili ni recepcije, zato boste na dan prihoda prejeli edinstveno kodo za dostop do vile in apartmaja. Prosimo, skrbno varujte kodo in je ne zaupajte nikomur, saj boste drugače odgovorni za morebitno škodo ali odtujitev predmetov, ki bi jo povzročila oseba, ki ste ji zaupali kodo. Če imate kakršne koli težave s kodo za dostop, nas, prosimo, kontaktirajte prek telefonske številke za klic v sili, ki ste jo prejeli ob potrditvi vaše rezervacije.

Ali lahko rezerviram bivanje brez plačilne kartice?

Za potrditev rezervacije potrebujemo podatke o plačilni kartici. Do vašega prihoda kartice ne bomo bremenili, razen v primeru odpovedi v skladu s politiko odpovedi.

Na dan vašega prihoda bomo plačilno kartico, ki ste jo navedli ob rezervaciji, bremenili za celoten znesek bivanja in dodatno znesek varščine, ki jo bomo vrnili, ko bo apartma pregledan po vašem odhodu.

Sprejemamo plačilne kartice Visa in MasterCard.

Kako lahko spremenim ali odpovem svojo rezervacijo?

Najpreprosteje lahko svojo rezervacijo spremenite ali odpoveste prek sistema, s katerim ste uredili rezervacijo. Vsekakor pa nas lahko tudi pokličete na +386 59 77 95 95 in bomo preverili možnosti.

Kje lahko najdem pogoje poslovanja in politiko odpovedi?

Ob potrditvi rezervacije vam bomo poslali pogoje poslovanja in politiko odpovedi, lahko pa jih preberete tudi na naši spletni strani ali na straneh rezervacijskega sistema, prek katerega ste opravili rezervacijo.

Kakšna je politika odpovedi?

V primeru odpovedi vsaj dva tedna pred prihodom (tj. do 12. ure 14 dni pred začetkom bivanja pri nas) lahko odpoveste rezervacijo brezplačno.

Ali je določena starostna meja za bivanje v apartmaju/vili?

Da, v vili lahko bivajo odrasli in mladostniki, starejši od 12 let. V primeru najema celotne vile lahko v njej bivajo tudi mlajši, vendar v vili otroške postelje in stoli niso na voljo.

Katere druge storitve lahko rezerviram pri vas?

Organiziramo lahko najrazličnejše aktivnosti – športne aktivnosti, pokušino vina s sommelierjem, za vas lahko kuha chef itd. Prosimo, sporočite nam, ali bi želeli med bivanjem pri nas uživati tudi v kateri od dodatnih ponudb.